poniedziałek, 12 czerwca 2017

GDZIE KUPIĆ SMOCZY OWOC? RAZCEJ NIE W POLSCE

 Smoczy owoc po raz trzeci. Raz biały, raz żółty, teraz różowy. Uzbierałem całą kolekcję!
Nie było łatwo!
Oczywiście istnieje wiele innych gatunków Hylocereus (o czym już zapewne wiesz, bo czytałeś poprzednie posty o pitahai) - kaktusa epifita, którego owocem jest smoczy owoc zwany pitają lub pitahają. Ja już jadłem owoce o żółtej skórce oraz różowej i białym miąższu. Podobno właśnie odmiana o różowym miąższu jest najsmaczniejsza.


Przekonałem się o tym osobiście!  Bardzo Ci polecam odmianę o miąższu fioletowym czy różowym.
Jest jednak trudno dostępna. Moją dostałem z wyspy Reunion na oceanie indyjskim :) Może dlatego była taka smaczna! Niedługo już posadzę nasiona i czekam na pierwsze wzrosty :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LOSOWY POST: