środa, 8 lutego 2017

MANGO INDYJSKIE SIĘ PRZYJĘŁO!

Hej, Ten post będzie dość krótki, głównie skupiam się na zdjęciach :) Pokazują ważny fenomen!
Mam na myśli przyjęcie się mojego małego mangifera indica czyli drzewa mangowego. To jest pierwsze mango, które utrzymuje się dzięki ziemi i wodzie bez pomocy "drugiego śniadania", czyli nasiona. Kiedyś gdy nasiono się "kończyło" mango indyjskie ra
Drugim elementem jest młody liść, który obiecałem Wam pokazać: jest koloru żółtozielonego i ma bardzo delikatną strukturę. Chyba już nie urośnie taki wielki jak jego brat (który pokazałem w oddzielnym poście), ale póki rośnie, cieszę się :)
zem z nim...

A jak rosną Wasze mango? Pamiętajcie, że napisałem poradnik jak pozyskać i zasiać swoje nasiono mango oraz przedstawiłem tą ciekawą roślinę w jeszcze innym poście.

2 komentarze:

  1. U mnie mango bardzo ciężko rośnie. Mam je od roku i miewał straszne kryzysy... Myślałam, że już padnie. A teraz odpukać ma 8 liści i 3 maleńkie od góry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Trzeba mieć talent, żeby je utrzymać aż rok :) Jak wspomniałem w innym poście, 3 mango wcześniej mi już zmarły, gdy nasiono się wyczerpało, a jednym dalej mam problemy... Też uważam, iż mango jest bardzo kapryśne ;p Dlatego ten okaz sprawia mi dużo radości i satysfakcji :) pozdrawiam i życzę powodzenia!

      Usuń

LOSOWY POST: